.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تغيير استاندار و انتظار تحولي نو
تغيير نماينده عالي دولت نهم در مازندران، در دوازدهمين روز فصل گرما و سومين سال فعاليت دولت دكتر احمدي‌نژاد، در حالي رقم خورد كه در زمان شروع به كار اين دولت نيز مازندران چندين ماه از استاندار بي‌بهره بود.حضور يك استاندار بومي و تلاشگر اگرچه باعث خشنودي مردم مازندران شد ليكن عدم بهره‌مندي ...
تغيير استاندار و انتظار تحولي نو

تغيير نماينده عالي دولت نهم در مازندران، در دوازدهمين روز فصل گرما و سومين سال فعاليت دولت دكتر احمدي‌نژاد، در حالي رقم خورد كه در زمان شروع به كار اين دولت نيز مازندران چندين ماه از استاندار بي‌بهره بود.
حضور يك استاندار بومي و تلاشگر اگرچه باعث خشنودي مردم مازندران شد ليكن عدم بهره‌مندي مهندس شفقت از سوابق قابل ملاحظه اجرايي بوژه در سطوح مديريتي وزارت كشور، همواره نگراني ‌هايي را به اين صاحبان انديشه و علاقمندان به توسعه شتابنده و ارتقاء جايگاه مازندران بدنبال داشت اما آنچه قابل پيش‌بيني نبود، تغيير مديريت ارشد استان در چندماه باقيمانده از عمر دولت مي‌باشد.
به هر تقدير اين تغيير صورت پذيرفت و مي‌تواند معلول علل گوناگوني باشد ليكن با عنايت به حركت‌هاي كند روند اجرايي 130 مصوبه سفر اول رييس‌جمهور آنهم در شرايط كه به پايان دور دوم اين سفرها نزديك مي‌شويم، شايد اين امر يكي از مهم‌ترين دلايل بروز چالش در مديريت استان و تغيير استاندار باشد كه سرپرست وزارت كشور نيز در مراسم توديع مهندس شفقت اشارتي كوتاه و گذرا بدان داشته است.
بايد اذعان نمود كه دولت در زماني و در شرايطي به عدم دقت خويش در انتصاب استانداران پي برد كه متاسفانه اين امر موجب وارد آمدن لطمه‌اي ديگر به مازندران شده و تهدير فرصت‌هايي را به دنبال داشت كه لحظه‌لحظه‌اي آن براي توسعه مازندران مغتنم است ضمن اينكه بسياري از طرح‌هاي اجرا شده در زمان تصدي مهندس شفقت كه به زعم ايشان اتفاقات بزرگي بوده نظير آزاد‌سازي سواحل اگر با نگاه ويژه و كارشناسانه مورد نقد و بررسي قرار گيرد اگرچه ضروري بود ولي دستاورد قابلي در جهت بهبود شرايط زندگي مردم مازندران به شمار نمي‌آيد.
از سوي ديگر برخي تئوري‌هاي توسعه‌اي ارايه شده كه بسيار جالب هم بوده متاسفانه به علت عدم حمايت جدي دولت و عدم اجماع نمايندگان قبلي استان و فقدان اعتبارات لازم شكل اجرايي بخود نگرفت كه البته اين ضعف را نمي‌توان به پاي مديريت مهندس شفقت نوشت.
در يك جمع‌بندي كلي بايد گفت اگر از اين جابجايي حضوري در فرآيند تعيين مديريت بهينه‌ي استان متصور است،‌بايد آنرا ناشي از ناهماهنگي‌ نمايندگان وقت و كم اهميت شمردن مسايل استان از سوي وزارت كشور دانست و تغيير اخير نيز در صورتي قادر به جبران مافات خواهد بود كه استاندار جديد هم از سوي نمايندگان استان و هم از سوي دولت مورد حمايت قرار گيرد. ضمن اينكه طرح‌هاي توسعه‌اي كه از سوي مديريت استان ارايه مي‌گردد هم از قابليت و هم از ضمانت اجرايي برخوردار باشد.
اميد است اتفاق‌نظري كه در نمايندگان و جديتي كه در مهندس كريمي مشاهده مي شود، نويد بخش تحولي نو در مازندران بوده و دستاوردهاي خوبي براي مردم استان داشته باشد.

سيد‌حسينعلي تقوي


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مازندرانی 17 تير 1387
مازندران ما مظلوم بود مظلوم هست و خدای ناکرده مظلوم خواهد ماند!
ولی جناب شفقت در مراسم تودیع خودشان که با استفاده از علم اعداد همه چیز را روبراه نشان داده بودند و ما نتنها هیچ مشکلی نداشتیم بلکه باید کلاهمان را نیز به هوا می انداختیم!! هر چند الحمدلله بخش زیادی از سواحل دریا آزاد شد تا مسافران برای شنا و بیتوته مشکل زیادی نداشته باشند!! ما شهروندان خودمان با کلی از این طرحهای مصوب اجرایی نشده و روی کاغذ انجام شده کنار می آییم!
خداوند انشاالله به دولتمردان ما دیدی یکسان نگر و به مسئولین ما جرات و شهامت و به ما مردم نیز صبر بدهد .
مازندرانی 17 تير 1387
باز هم که سانسور نظرات!عزیز جان تو را به حضرت عباس بس کنید دیگه.اگر کسی از بین هزاران هزار سایت سایت شما را انتخاب می کند به شما لطف می کند و اگر نظرش را در قسمت نظرات بیان می کند آنهم با صرف وقت و انرژی و هزینه بیش از پیش لطف می کند.
اگر شما حامی شخصی خاص هستید و او را دوست دارید و یکی دو نظر مشخص را در تمام قسمتهای که خبری در ارتباط با آن شخص است در ستون نظرات درج می کنید عده ای هم حق دارند که مخالف باشند یا خیر؟
بهر حال نظر هر کسی برای خودش محترم است اگر شما نظر مخالف خود را قبول ندارید خوب دیگران هم مطمئنا مخالفان نظر خودشان را قبول ندارند.
نکنید این کار رو و یکسو نگر نباشید بخدا برای خودتان می گویم.من هر آنچه شرط بلاغ است با تو می گویم تو خواه پند گیر خواه ملال.
مازندرانی 18 تير 1387
از اینکه برای نظراتمان ارزش قائل می شود از مدیریت سایت و سایر همکارانشان ممنونم.واقعا آدم وقتی می بیند که با اینکه در اعلام نظرات پا را از دایره ادب خارج نکرده و صرف تضاد فکری و سیاسی نظرش درج نمی گردد حس بسیار بدی پیدا می کند.ولی نظراتی که در آن از کلمات سخیف استفاده شده و با استفاده از کلمات نامناسب به شخصیت افراد حقیقی و حقوقی توهین می شود هیچ وجاهت و توجیهی در درج شدن در قسمت نظرات ندارند و حتی بنوعی می تواند اشاعه یک حرکت ناپسند باشد که باید بشدت از آن پرهیز کرد. تمیز دادن بین این دو گروه افراد نیز فکر نمی کنم کار سختی باشد.باز هم ممنونم.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.039 seconds.